9.9.2008

Non nii

Olen ollut luppoilija viimeiset kaksi päivää ja pysytellyt kotosalla. Eilen Peetu kotiutui treffeiltänsä hyvinkin väsyneenä. Ehdein vuorata muovilla sen huoneen ja pestä pojan,sen jälkeen veskistä kuuluikin kunnon kuorsaus. No okei,ei sieltä mitään kuulunu mutta itse juoksin yön aikana katsomassa noin 4 kertaa että onko sillä kaikki kunnossa ja olihan sillä,se oli vaan väsy. Poju ressu :)

Taika on sitten ollut kummallinen koko päivän, se on steppaillut koko kämpän läpi mölisten omiansa ja väliin sitten kovempi MOUUURH josta se itsekkin säpsähtää että hetkinen mikäs tuo oli ja pääsikö se muka mun suusta.Voi ei, mun vauvasta on tulossa aikuinen. Minna, Taikan kasvattaja tuumasi VAIN että jo oli aikakin! No eikä ollut ;),se on mun vaava pikkanen sulosuus.No eipä tarvitse enää miettiä että miksi se rakastaa mua niiiiin kovasti että pitää änkeä ihoon kiinni oli tilanne mikä vaan,syöminen,suihku,nukkuminen,vessakäynti. Aamulla se meikkasikin mun kanssa olkapäällä,ripsarit kyllä meni hieman hassusti mutta onneksi on topspuikkoja...

Ei kommentteja: