7.2.2012

CH Jalecat's Inorder aka Eepo

Heippa kaikki kauniit kimulit ympäri Suomenmaan!

Nyt olisi tarjolla treffiseuraa Tampereella!
Olen iloluonteinen, juttelevainen poika joka alkaa kaipaamaan tosinaisen seuraa :)
Olen pitkällä karvalla punainen. Jalkani ovat pitkät samoin kuin häntäni ja vartaloni. Korvissani on kokoa ja profiilini on suora. Leukani on vahva ja miehekäs. Turkkini on silkkinen ja vartalon myötäinen ja saan näyttelyissäkin kehuja hienosta vihreästä väristä silmissäni ja silmieni muodosta. Minut on testattu Felv/ fiv sekä PRA negatiiviseksi, myöskään sieni ei ole ongelmani. Veriryhmältäni (niinkuin muutoinkin) olen parasta A- ryhmää. Näyttelyissä olen käynyt ja olen mm. vuoden 2011 toiseksi paras aikuinen itämainen pitkäkarva.Tittelinkin olen kerennyt hakea. Championiksi minua kutsuvat! Komeat muskelini olen kasvattanut painimalla Maine Coonien kanssa. Sukulinjani voit nähdä täällä




Naisystäväa siis kaipaisin. Voisit olla pitkä tai lyhyt tukkainen, kirjoissa oleva ja puhdastestinen (Felv,fiv,sieni) nainen. Vien sinut uskomattomille treffeille kanssani, en ole moniavioinen koska uskon että laatu korvaa määrän! Jos siis kaipaat kuuseremoniaa, rakkautta palavaa...

ota yhteys omistajiini:
Petra Sjöman & Riku Haavisto
TAMPERE
petra.sjoman@kolumbus.fi

Ps. Petralla ja Rikulla on voimassa olevat kollisopimukset ja kasvattajanimi ;)Eepo on heidän kissansa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tästä ei treffiseurailmoitus parane. :)

Jalecat's- kissala kirjoitti...

No kyllähän tälle punanutulle täytyy löytyä arvoisensa seura :)